duminică, 9 iulie 2017

Partea 10 Viitor cu cap de mort

Am avut acces la toate fotografiile care au fost făcute din diverse unghiuri şi am
putut să mă conving personal de caracterul foarte straniu al acelor semne. Păreau foarte
vechi, dar încă se mai observau, fiind în mare parte acoperite de muşchi de stâncă. Fiind pe
atunci oarecum lipsiţi de experienţă şi presaţi de panica creată, cei responsabili au decis să
dinamiteze stânca, însă ulterior s-a aflat că acela a fost un ordin dat de puterea de la
Bucureşti, în prezent, la douăzeci de ani de la dramaticul incident, locul este complet
curăţat. Cei doi bărbaţi dispăruţi nu au mai revenit niciodată. Foarte interesant a fost faptul
că, după ce au aruncat stânca în aer, în locul ei a continuat să rămână un contur străveziu de
culoare verde deschis, ca un abur uşor. După câteva zile, însă, a dispărut şi el.
Acesta este doar un exemplu din multitudinea de Evenimente K din arhiva DZ;
importanţa lor este majoră iar informaţiile pe care le conţin sunt foarte secrete. Există de
asemenea multe alte situaţii care se încadrează în aceeaşi categorie „K", apărute mai ales
după anul 1992.
Cezar mi-a relatat apoi încă două cazuri uluitoare dar m-a rugat să nu le menţionez
în carte, deoarece ele au legătură cu resursele din solul ţării, fiind considerate mari secrete de
stat.
„Saltul" după Revoluţie
— În mod paradoxal, zbuciumul Revoluţiei nu s-a făcut simţit aproape deloc în
activitatea Departamentului Zero, a continuat Cezar să relateze evenimentele principale din
acea perioadă a vieţii lui. Două ar putea constitui cauzele acelei situaţii: pe de o parte, izolarea
aproape perfectă şi autonomia pe care colonelul Obadea a asigurat-o departamentului,
urmare directă a măsurilor excepţionale de menţinere a secretului la vârf; pe de altă parte,
iminenţa prăbuşirii lui Ceauşescu de la puterea în stat era de mult cunoscută în cadrul
departamentului, chiar dacă ea nu era exprimată în mod direct. Nu este însă cazul să discutăm
acum şi aici despre aspectele oculte al Revoluţiei din 1989 în România. Mă voi referi
doar la ceea ce a adus nou pentru mine deceniul în care tocmai intrasem după Revoluţie.
În primăvara lui 1990, la câteva luni după schimbarea puterii, am fost mutat pentru
prima dată de la baza din B... la baza din Valea Ursului, care era situată în zona munţilor
G... din apropierea masivului Retezat. Spre deosebire de baza în care trăisem zece ani,
aceasta se extindea cu două nivele sub pământ. Dotarea tehnică era ireproşabilă iar
personalul foarte bine instruit. Spre sfârşitul anului colonelul mi-a adus la cunoştinţă
faptul că, datorită unor motive independente de voinţa sa, doctorul Xien a părăsit România.
Aceasta a fost o veste care, într-un anume fel, m-a întristat. Doctorul Xien mă ghidase într-un
mod foarte eficient printre meandrele complicate ale cunoaşterii unor realităţi despre care
ceilalţi oameni nici măcar nu bănuiesc că există. Modalităţile sale de acţiune erau ciudate şi
diferite, însă mai mereu ele se desfăşurau în tăcere. Mi-a fost un ghid spiritual foarte
competent şi un ajutor nepreţuit în multe situaţii dificile; de altfel, el însuşi era o fiinţă
foarte specială şi ocultată, despre care nici măcar autorităţile române, care îl
supravegheau tot timpul îndeaproape, nu cunoşteau prea multe.
Plecarea neaşteptată şi aparent inexplicabilă a doctorului Xien a oferit şansa unei
schimbări notabile în existenţa mea. Aveam douăzeci şi unu de ani şi o experienţă vastă în
ceea ce privea activitatea departamentului, la care se adăugau anumite capacităţi psihice
personale, datorită cărora rezolvasem multe situaţii delicate sau chiar periculoase. Având în
vedere aceste aspecte şi urmând totodată sfaturile pe care i le dăduse părintele Arsenie cu
aproape cinci ani în urmă, colonelul Obadea mi-a oferit mie conducerea tehnică a
Departamentului Zero. Ştiam că aceasta era o idee mai veche a colonelului, astfel încât
am acceptat imediat.
Noua funcţie era foarte puternică şi autoritară. Şeful meu unic şi direct era
colonelul Obadea, iar deasupra lui era doar Ceauşescu şi, într-o anumită măsură, Şeful
Securităţii din România. Probabil că au fost necesare multe mişcări de culise din partea
colonelului pentru ca eu să fiu persoana care să ocupe acel post. Eforturile sale au fost de
asemenea salutare şi în ceea ce priveşte finanţarea în continuare a departamentului,
deoarece acesta era în multe privinţe ca un fel de „fantomă" printre celelalte secţiuni din
Securitate. Nu existau arhive externe, dosare, informaţii, nu exista nimic în exterior care
să ateste „viaţa" departamentului; totul era centralizat la baza din Valea Ursului, unde
nimeni nu avea acces, dacă nu făcea parte din personalul bazei. De aceea, aproape nimeni
nu ştia despre existenţa ei, cu atât mai puţin despre zona în care era plasată.
Numirea mea ca director tehnic al DZ a implicat necesitatea unor deplasări
frecvente pe care trebuia să le efectuez în diferite zone ale ţării, pe lângă participarea la
„evenimentele de tip K". Aveam mereu la dispoziţie o limuzină pentru transport, două
gărzi de corp şi chiar, prin solicitare directă, elicopterul care era proprietatea
departamentului.
În 1992 au fost clarificate raporturile dintre Departamentul Zero şi Preşedinţie.
După moartea lui Ceauşescu aproape nimeni nu mai ştia de existenţa departamentului, astfel
încât Şeful Statului a ordonat imediat subordonarea totală şi politizarea DZ, într-o
dorinţă nemărturisită dar evidentă de realizare a unui control centralizat a tuturor
structurilor din Serviciul Român de Informaţii. L-am însoţit pe colonelul Obadea la
întâlnirea secretă cu Preşedintele, întâlnire care a durat mai mult de patru ore. Şeful Statului
dorea chiar să modifice structura departamentului şi să unifice mai multe secţiuni, rămase
moştenire din timpul dictaturii, cu cea a DZ. După ce am prezentat însă câteva dintre
realităţile şocante care au fost descoperite, precum şi implicaţiile lor enorme în stabilitatea
politico-economică a ţării, buimăceala Preşedintelui a făcut loc unui acord asemănător cu
cel vechi, anterior Revoluţiei. S-a cerut însă şi informarea Şefului SRI-ului. Discuţia cu
acesta a avut loc o lună mai târziu şi nu a creat nici un fel de probleme. Dimpotrivă, a adus
chiar unele îmbunătăţiri pe linie administrativă şi de procedură specială.
Una dintre propuneri a fost aceea de înfiinţare a unei secţiuni care să aibă o
funcţie de „tampon" între Securitate şi Departamentul Zero. în fapt, această secţiune are şi
în prezent funcţia de „colectare" şi „triere" a informaţiilor specifice, care se încadrează în
domeniul secret de evenimente şi descoperiri stranii, întrucât nu toate aceste informaţii şi
evenimente constituiau obiectul activităţii DZ, ele erau repartizate celorlalte Direcţii din SRL
Secţia „tampon" a primit denumirea de Comisia de Analiză a Evenimentelor Stranii,
având angajaţi din ambele părţi, adică atât de la nivelul secţiilor SRI, cât şi din DZ. S-a
stabilit însă ca Şeful acestei Comisii să fie un membru al departamentului nostru, datorită
experienţei în domeniu. Am primit tot eu şi această funcţie, ca o extindere a aceleia de la
nivelul Departamentului Zero. Şeful SRI-ului a obiectat un timp, invocând vârsta mea care
era mult sub standardele stabilite în mod oficial. Pe bună dreptate, el afirma că era de
neconceput ca o persoană atât de tânără să conducă în mod eficient acţiuni de asemenea
anvergură, însă colonelul Obadea a liniştit până la urmă spiritele, asumându-şi întreaga
responsabilitate.
Datorită statutului cu totul special pe care deja îl deţineam, gradul de libertate
în acţiune trebuia să fie maxim. Această condiţie depăşea chiar şi imunitatea parlamentară,
deoarece se lega în mod direct de marile secrete de stat. Deoarece funcţiile mele nu erau
politizate, forma de acces liber absolut era reprezentată de un tip de legitimaţie specială,
semnată personal de Preşedinte şi purtând indicativul DZ/A - O [...], în funcţie de numărul
celor cărora li se eliberează. Aceştia sunt extrem de puţini si fac parte din organismele cele
mai secrete ale SRI şi ale Armatei.
În perioada 1992-1993 am parcurs toate dosarele departamentului, pentru a mă
familiariza cu situaţia la zi. Am studiat cazurile cele mai secrete şi am fost în locuri foarte
ascunse şi uimitoare prin cele ce conţineau. Toate acestea fac însă obiectul unui domeniu
secret care nu poate fi dezvăluit deocamdată. Am stabilit cartierul general la baza din
Valea Ursului şi am pregătit, în paralel, o a doua echipă specială de intervenţie pentru
cazurile mai puţin importante. Până în anul 2001 am reuşit să consolidăm relaţiile de
„parteneriat" cu SRI-ul şi am oferit informaţii esenţiale Consiliului Suprem de Apărare
a Ţării (CSAT). Colonelul Obadea avea deplină încredere în mine şi chiar dacă se apropia
vertiginos de vârsta pensionării, era totuşi foarte mulţumit de modul în care se desfăşura
activitatea departamentului. Fusese avansat la gradul de general-SRI şi putea spune că multe
dintre planurile sale deveniseră realitate.
Cam acesta este tabloul de ansamblu al situaţiei departamentului în prezent,
schiţat în linii mari. Anul 2002 a marcat un punct important în ceea ce priveşte
implicarea mea într-un cadru special care se referă la anumite aspecte de mare importanţă cu
profunde implicaţii atât la nivel naţional, cât şi la nivel mondial. Dar despre ele îţi voi vorbi
în viitoarea întâlnire, pentru că este foarte important să ne focalizăm atenţia cât mai bine
asupra acelui subiect fundamental al discuţiei noastre pe care urmăresc în mod special să
ţi-1 prezint. Vei înţelege astfel că realitatea care ne înconjoară este proiectată într-o cu totul
altă lumină decât sunt obişnuiţi oamenii să o perceapă.
Am respirat adânc, ca la ieşirea dintr-o transă îndelungată. Nu bănuiam care
avea să fie natura destăinuirii viitoare, dar intuiam că ajunsesem la „nodul" problemei, la
punctul-focar al situaţiei actuale. Cezar îmi mărturisise că acela reprezenta, de fapt, motivul
principal pentru care el dorea să fac publice aceste relatări. Aveam să mă mai întâlnesc cu el
doar de două ori, timp în care mi-a expus în mod amănunţit evenimente care pot fi considerate
cruciale pentru destinul ţării. Ultima întrevedere a avut loc în luna iunie, 2003 şi
atunci am aflat cu stupoare felul în care s-a ajuns la cunoaşterea locaţiei secrete din
munţii Bucegi unde a fost făcută, două luni mai târziu, marea descoperire. Chiar dacă
evenimentele s-au precipitat atunci, totuşi Cezar mi-a oferit nesperata şansă de a fi în acel
loc şi de a vedea eu însumi structura secretă din munte şi elementele sale caracteristice.
Aceasta a necesitat o intervenţie cu totul specială din partea lui şi mai ales din partea
generalului Obadea, într-un moment în care lucrurile păreau să scape de sub control. Decizia
de a mă chema acolo, aproape imediat după efectuarea descoperirii, a fost foarte inspirată
deoarece la câteva zile după aceea situaţia s-a complicat extraordinar de mult datorită
presiunilor diplomatice americana care au solicitat intens prezenţa lor imediată în acel
loc cu echipe ultradotate şi cu o formidabilă tehnologie. Din acel moment, nimeni care nu
era autorizat de la nivelul preşedenţiei nu a mai putut pătrunde dincolo de barajele de
securitate care erau asigurate atât de militarii români, cât şi de cei americani. De aceea, mă
consider foarte norocos şi într-un anumit fel chiar privilegiat, că am avut ocazia să văd
ceea ce multora, poate, li se va părea aproape incredibil, în cele câteva ore cât a durat
prezenţa mea în perimetrul central al descoperirii, Cezar mi-a relatat succint aspectele
(unele dintre ele dramatice) legate de modalitatea efectivă în care a fost făcută
descoperirea; mi-a punctat pe scurt implicaţiile pe care ea le-a declanşat imediat după
aceea, precum şi evenimentele principale ale intervenţiei SUA în această problemă, în luna
septembrie a aceluiaşi an (2003) am primit veşti noi de la el, prin intermediul unui curier
special care de altfel fusese şi intermediarul pentru aranjarea întâlnirilor noastre din ultimii
ani. De data aceea, însă, curierul mi-a facilitat o convorbire telefonică cu Cezar, utilizând
un aparat special protejat şi o linie particulară. Cezar mi-a vorbit atunci despre unele
aspecte particulare ale „negocierilor" româno-americane pe care le aflase de curând şi de
faptul că urma să plece peste câteva zile într-o „mare expediţie", oferindu-mi de asemenea
câteva date generale cu privire la aceasta. Nu ştia cât va dura acea călătorie dar mi-a
promis că, la întoarcere, mă va contacta pentru a-mi oferi toate detaliile ei. După o scurtă
ezitare mi-a sugerat că aveam, totuşi, destule informaţii pentru a scrie şi a publica o carte cu
aceste elemente. Ca şi mine, considera că oamenii au dreptul să ştie care este situaţia reală
şi să hotărască singuri asupra viitorului lor. Aceea a fost ultima dată când am avut un contact
verbal cu Cezar.
Cu câteva săptămâni în urmă, după aproape un an de la acea convorbire telefonică,
exact în perioada în care redactam partea finală a acestei cărţi am primit unele semnale despre
întoarcerea lui din „marea expediţie", ceea ce mi-a provocat o emoţie intensă la gândul
unei posibile revederi şi a aflării unor noi elemente, despre care bănuiam că au o natură
excepţională.
Să revin, însă, la relatarea lui Cezar din penultima noastră întâlnire. Elementele
pe care mi le-a expus atunci în amănunţime constituie fără îndoială o adevărată mină de
informaţii despre culisele organizaţiei masonice mondiale. Concepţia, viziunea generală,
intenţiile şi modurile de acţiune ale francmasoneriei, pe care Cezar mi le-a relatat într-o
memorabilă sinteză a convorbirii avute cu unul dintre reprezentanţii de seamă la scară
mondială a acestei organizaţii, m-au determinat să înţeleg şi mai bine semnificaţia subtilă a
cunoscutei afirmaţii: „Mărul pe dinafară frumos şi pe dinăuntru găunos", care se poate
aplica foarte bine masoneriei mondiale. Pe de altă parte şi în mod paradoxal, fără acea
iniţiativă a masoneriei nu ştiu când şi cum ar fi avut loc excepţionala descoperire din
munţii Bucegi. Uneori firul destinului - mai ales cel al unei naţiuni sau chiar al umanităţii -
este mult prea complicat şi laborios pentru a putea fi înţeles în toată complexitatea sa de
mintea umană. Ne rămâne, deci, doar posibilitatea de a constata şi de a analiza retroactiv,
plini de uluire, incredibilul păienjeniş de fapte, relaţii, fiinţe şi destine individuale care s-au
combinat astfel încât rezultatul final să constituie un adevărat pas înainte pentru omenire.
Chiar dacă, deocamdată, nu putem înţelege în amănunt aceste combinaţii şi acţiuni foarte
complicate ale forţelor subtile, putem cel puţin să ne orientăm după efectele notabile pe
care ele le declanşează în anumite momente precis delimitate de o serie de factori conjucturali.
Aceşti factori conjuncturali reprezintă însă exact condiţiile spaţio-temporale care
sunt necesare pentru declanşarea unor evenimente - chiar la scară mondială -de o
importanţă majoră.
Atunci când m-am întâlnit din nou cu Cezar, la câteva luni de la ultima discuţie, el
a reluat firul relatărilor sale exact de acolo unde rămăsese, ca şi cum făcuse doar o scurtă
pauză pentru a bea apă.
— În luna mai a anului 2002 mă aflam la baza din Valea Ursului, al cărui nume
de cod este Alpha. Era perioada în care studiam intens dosarele secrete ale departamentului,
care acopereau o perioadă de mai bine de douăzeci de ani de cercetări şi verificări pe
teren, efectuate de echipele de intervenţie specială, într-o după-amiază calmă şi liniştită mă
aflam în biroul meu, fiind adâncit în studiu, când am primit un telefon pe linia directă, de
maximă securitate, de la generalul Obadea. Eram mirat, deoarece mă despărţisem de el
doar cu o zi înainte şi acel telefon era folosit doar în cazul unor comunicate foarte urgente
şi secrete. Mi-a transmis că în următoarele ore voi primi vizita unui personaj important, care
doreşte să aibă o discuţie cu mine în particular. M-a surprins vocea generalului, uşor
nesigură şi exprimarea lui puţin confuză, aspecte care nu-i erau caracteristice şi pe care nu le
întâlnisem la el până atunci.
Mi-a spus că nu are nici un fel de date suplimentare, că nu ştie despre cine este
vorba şi că solicitarea întrevederii a venit prin intermediul SRI, ca urmare a unei intervenţii
guvernamentale. Persoana respectivă era cetăţean străin, însă cunoştea România şi, de
asemenea, vorbea foarte bine limba română. Serviciul Român de Informaţii (SRI) ştia doar
că face parte dintr-o lojă masonică foarte importantă din Italia, că deţine un înalt rang
nobiliar şi că are o mare putere de influenţă financiară în România. Probabil că relaţiile
sale politice erau de asemenea foarte sus-puse, din moment ce a reuşit să penetreze
„zidul" SRI-ului şi să ajungă până la structura DZ. Era însă o enigmă de unde mă
cunoştea pe mine şi cum aflase de existenţa departamentului, al cărui director tehnic eram.
Mi-am dat seama atunci că puterea de influenţă a acestui om era formidabilă, din moment
ce el reuşise să „străpungă" pe cale ierarhică sistemul guvernamental ^şi de securitate al
unei ţări, chiar fără să ascundă aceasta. In ceea ce mă privea, trebuia să admit întrevederea,
deşi nu-i ştiam încă scopul. Erau destule necunoscute în ecuaţie, care se suprapuneau peste
rapiditatea cu care urma să aibă loc întâlnirea. Cu toate acestea, percepeam în fiinţa mea un
gen de „greutate" şi „presiune" nelămurită, care în mod evident se corela cu persoana
respectivă. Atunci am realizat intuitiv, pentru prima dată, natura întrevederii. Avea să fie o
„luptă" dificilă, deoarece simţeam deja radiaţia „grea" a acelei fiinţe, ca un nor neplăcut
care o învăluia şi care îi ascundea adevăratele intenţii. Mai erau câteva ore până la sosirea
personajului, astfel încât m-am izolat într-o cameră şi am intrat într-o stare de meditaţie
profundă pentru a afla mai multe elemente caracteristice despre persoana acestuia.
Eram complet uluit. Cunoşteam deja faptul că Cezar avea puteri psihice deosebite,
despre care nu menţionase însă decât strictul necesar, cu multă modestie şi într-un mod cât
se poate de firesc şi natural, în plus, el nu îşi manifestase puterile în prezenţa mea decât de
două-trei ori, în anumite situaţii-cheie, doar pentru a-mi demonstra indirect că ceea ce îmi
relata nu erau vorbe goale. Chiar şi atunci acţiunile sale au fost perfect integrate în conjucturile
respective, astfel încât ele să nu provoace o bulversare prea mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu