marți, 18 iulie 2017

Partea 20 Viitor cu cap de mort

Ne-am oprit în aceeaşi formaţie lângă una dintre cele două construcţii semisferice, la
doar câţiva metri în laterala tunelului. Inima a început să-mi bată cu putere; dincolo de bariera
lată, păzită de cei doi militari americani inflexibili, se afla poate cel mai teribil mister de pe
planetă. Ce se petrecuse în intervalul de o lună şi jumătate de la ultima discuţie pe care am
avut-o cu Cezar? Ce s-a descoperit în acea zonă a muntelui? Am observat atunci că prin faţa
tunelului şi în interiorul lui, pe o fâşie lată de aproximativ doi metri exista o bandă de cauciuc
canelat, pe care erau înşiruite câteva vehicule electrice de producţie americană. Vedeam
acum interiorul tunelului, luminat discret de instalaţiile cu neon plasate pe tavan şi pe
pereţii laterali, însă tunelul se curba spre stânga după doar zece metri, astfel că nu puteam să
observ mai mult.
Atunci a apărut Cezar. Venea din interiorul coridorului, conducând un vehicul
electric. Lângă el se afla un bărbat în vârstă, cărunt, dar cu un chip având trăsături
ferme, pline de hotărâre. Amândoi erau serioşi şi tăcuţi. Cezar a coborât lângă mine
şi abia atunci cei patru militari s-au retras discret, după ce au salutat. Am făcut cunoştinţă
cu generalul Obadea, care m-a privit pătrunzător câteva clipe; mi-a strâns mâna cu putere şi
după ce am schimbat câteva amabilităţi s-a retras în construcţia semisferică. Era evident
pentru mine că generalul ştia totul de la Cezar în ceea ce mă privea şi că îşi dăduse consimţământul
să fiu adus în acel loc. Probabil că această mişcare făcea parte din planul lor
de demascare a acţiunilor masonice şi au considerat că este necesar să fiu şi eu în acel loc.
Chiar dacă mă simţeam doar o rotiţă în acest imens angrenaj de elemente misteriose,
aspecte şi intrigi, eram foarte bucuros că aveam acea şansă extraordinară şi eram hotărât să
mă achit cu cea mai mare responsabilitate de sarcina pe care mi-o asumasem.


Marea Galerie


— Situaţia este destul de critică, a spus Cezar preocupat. Relaţia cu senior Massini a
devenit încordată, însă ceea ce este mai grav e că totul s-a aflat la vârfurile puterii de stat. Ne
aşteptam la asta, dar în nici un caz atât de repede. Intenţia noastră era să prezentăm datele
problemei la un moment din viitor, care trebuia să fie mult mai prielnic. Acum lucrurile sunt
foarte tensionate, atât pe plan intern, cât şi pe cel extern. Nu cunoşti multe din câte s-au
petrecut în ultima lună. Vino, am să-ţi rezum principalele elemente în timp ce vom merge prin
tunel, zise el îndreptându-se spre intrare.
În felul acesta câştigam timp; nu am luat un vehicul electric, tocmai pentru ca Cezar
să poată să-mi relateze pe scurt felul în care au decurs evenimentele, în plus, aveam
posibilitatea să privesc totul îndeaproape şi cu mai multă atenţie.
Tunelul era „pavat" cu o folie groasă de cauciuc. De o parte şi de alta a acesteia,
până la perefii de piatră ai muntelui era doar stâncă. La intrare şi încă pe o lungime de
câţiva metri după aceea erau infiltraţii de apă, însă după ce tunelul cotea lin spre stânga, la
aproximativ zece metri de la intrare, totul devenea perfect uscat. Eram uluit de exactitatea
forării şi mai ales de finisarea pereţilor din piatră, care aproape că păreau şlefuiţi. Lumina albă
scotea în evidenţă într-un mod splendid culorile variate ale diferitelor formaţiuni
geologice, luminând discret interiorul tunelului într-un ireal joc de sclipiri şi umbre.
Zgomotul paşilor noştri era înăbuşit de covorul de cauciuc, iar în galerie domnea o
atmosferă enigmatică dar foarte incitantă pentru mine. Era cam rece pentru felul în care mă
îmbrăcasem, însă Cezar mi-a spus că această situaţie nu va dura prea mult.
— Maşina a forat la început după o ciudată deviaţie a câmpului magnetic. La scurt
timp, însă, am realizat eroarea, astfel că s-a procedat la corecţia traiectoriei. Uite, chiar aici,
102
spuse Cezar, oprindu-se în curba spre stânga a tunelului.
M-am oprit şi eu, admirând modul elegant de racordare a galeriei. După curbă,
aceasta se întindea perfect dreaptă cale de vreo cincizeci de metri într-un fel foarte
asemănător cu un tunel de metrou, deşi era poate ceva mai lată. La capătul acestei distanţe, în
inima muntelui am văzut ceva ce semăna cu o poartă imensă, care parcă se deplasase prin
culisare spre stânga, ocupând acum mai puţin de un sfert din lăţimea galeriei. Acolo se
aflau, de asemenea, doi militari înarmaţi, iar locul era foarte bine luminat pe toată
circumferinţa tunelului. Exista şi o gheretă modernă, îngustă dar destul de lungă pe
partea dreaptă, imediat înainte de marea intrare într-o altă galerie pe care deja o puteam vedea;
această intrare era străjuită de uşa enormă care culisase. Am ştiut atunci că acela era
începutul aventurii, al marii descoperiri care fusese făcută. Mi-am adus aminte de schiţa
pe care o desenase Cezar la ultima noastră întâlnire şi am realizat că ea corespundea realităţii
pe care o vedeam atunci, cel puţin în ceea ce privea plasarea misterioasei galerii în munte.
— Am fost uluit de tehnologia pe care o aveau la dispoziţie americanii, îmi spuse
Cezar. Maşina de forat cu plasmă nu are dimensiuni mari, dar necesită un echipament special
pentru cei care se află în preajma ei şi a locului forat. Este ceva asemănător cu echipamentul de
anti-radiaţie atomică. Eu însumi am îmbrăcat un astfel de costum special şi am urmărit forarea
de foarte de aproape. Spectacolul care ţi se înfăţişează atunci în spatele lentilelor care
conţin o substanţă sofisticată de protecţie este aproape incredibil. Ai senzaţia că piatra
realmente se „topeşte" sub acţiunea jetului de plasmă, dar de fapt roca este făcută foarte
maleabilă, până în apropiere de punctul de curgere şi este imediat modelată circular de
presiunea exercitată de câmpul magnetic rotitor care direcţionează totodată şi jetul plasmatic.
Nu există deloc praf iar resturile sunt chiar neglijabile. Viteza de pătrundere este colosală
pentru o astfel de lucrare; distanţa de la intrare şi până la cei doi militari pe care îi vezi acolo a
fost parcursă în doar cinci ore. în urmă totul rămâne ca şi cum a fost şlefuit şi foarte curat,
astfel încât covorul de cauciuc şi instalaţiile erau deja pregătite la gura tunelului înainte ca
maşina de forat să fie scoasă afară.
În timp ce ne îndreptam spre galeria cea mare, Cezar mi-a relatat faptul că, iniţial au
forat într-o altă zonă a muntelui, pentru a urmări să ocolească bariera energetică de la intrarea
în tunelul principal din interiorul muntelui. Au ales o locaţie mai sus, pe coastă, la
aproximativ trei sute de metri de zona în care fusese stabilită baza şi au forat câteva zile,
deoarece distanţa până la tunel era mult mai mare, iar pătrunderea nu era în plan orizontal, ceea
ce îngreuna mult procedurile tehnice. Până la urmă au ajuns la peretele tunelului, însă orice
efort de a-1 străpunge a fost zadarnic. Nu ceda nici la jetul de plasmă, nici la câmpul magnetic
şi nici la dinţii frezelor. Au fost nevoiţi să abandoneze acea variantă şi să astupe intrarea în
galeria pe care tocmai o foraseră. S-a revenit deci la punctul iniţial şi s-a început
străpungerea plană a peretului de rocă, până când au ajuns la bariera de energie.
— Forajul era urmărit în fiecare clipă pe monitoarele de control şi era corelat cu
distanţa până la zona energetică. Cu câţiva metri înainte de aceasta am dat de începutul
galeriei pe care o vezi acum, astfel încât tot ceea ce aveam de făcut era să racordăm cele două
tunele, mi-a explicat Cezar.
Între timp am ajuns în faţa intrării care era păzită de cei doi militari din forţele
speciale. După uniformă şi însemnele de pe ea, unul era român, iar celălalt american.
Militarii 1-au salutat pe Cezar, care s-a îndreptat câţiva metri în dreapta, spre gheretă.
Americanul a intrat înăuntru, unde probabil avea un pupitru de comandă, căci dintr-o nişă a
construcţiei a apărut imediat un braţ lung din metal cu un dispozitiv complicat la capăt.
Braţul era articulat; Cezar 1-a ridicat la nivelul ochiului şi după câteva secunde s-a auzit un
sunet scurt de acces.
— Au fost luate toate măsurile de prevedere, îmi zise el, revenind lângă mine.
Amprenta irisului meu a fost analizată şi stocată ca o informaţie-cod. Sistemul de securitate
nu reacţionează decât la citirea cu o rază laser a irisului meu sau al generalului Obadea.
Acum, de pildă, a fost dezactivat sistemul de senzori cu laser, foarte complicat, care a fost
montat exact aici, la intrare. Este invizibil, iar dacă am fi trecut direct ar fi declanşat în mod
automat alarma în bază. Noi am refuzat amprentarea iridologică a generalilor americani şi am
insistat ca accesul în Marea Galerie să ne aparţină în exclusivitate. De aici au început, de fapt,
103
primele probleme, zise el gânditor.
Am observat că ghereta avea o prelungire dincolo de poartă, în Marea Galerie, din
care ieşea de asemenea un dispozitiv laser de citire a irisului. Cezar mi-a explicat că acela era
pentru revenirea din Marea Galerie. Am aflat de asemenea că el putea anula sistemul de
securitate prin aplicarea, simultan cu citirea irisului, a palmei şi a degetelor de la mâna
lui dreaptă într-un locaş special. Metoda era folosită atunci când trebuiau să se efectueze
transporturi masive prin Marea Galerie.
Cezar a mers câţiva metri mai în spate şi a început să-mi explice:
— Barajul energetic acţiona aproximativ în această zonă. Este, practic, o proiecţie
energetică, dar nu ne-am putut da seama cum a fost realizată. Nu putem înţelege, de asemenea,
cum a fost posibil ca acel baraj energetic să subziste continuu, timp de milenii în şir. Nu
cunoaştem sursa care îl alimentează şi nici modalitatea tehnologică prin care este realizat acest
lucru. Practic, cu excepţia faptului că am reuşit să pătrundem dincolo de el, nu ne-am lămurit
în nici o altă privinţă, însă depăşirea lui a implicat un fapt tragic.
Mă aflam în spatele lui Cezar, privind tavanul galeriei, acolo unde se realizase
racordul cu marele tunel. De fapt, mai întâi erau câţiva metri de galerie în roca muntelui, la
un diametru mai mare decât galeria săpată de dispozitivul american cu plasmă; pe această
porţiune pereţii nu erau finisaţi, ci neregulaţi, cu multe colţuri, în plus, această zonă a
galeriei, care avea aproximativ şase metri în lungime, nu era circulară ci avea secţiunea
pătrată. Racordul celor două galerii s-a făcut doar la nivelul solului, care a fost nivelat
într-o uşoară pantă descendentă, dinspre galeria noastră către galeria antică, de dimensiuni
mai mari. Diferenţa de nivel era cam de un metru şi puteam să o observ foarte bine în zona
tavanului, la îmbinarea dintre cele două tuneluri. Forarea a fost aproape concentrică cu
galeria antică, însă nimeni nu putea să explice cum a fost posibil ca acest tunel să
înceapă brusc, din interiorul muntelui. Ea era în mod evident o lucrare artificială.
Posibilitatea ca intrarea să fi fost acoperită pe o distanţă de aproximativ şaizeci de metri
nu era credibilă, deoarece structura masivă din piatră era identică cu cea a rocilor din jur.
L-am întrebat pe Cezar ce s-a petrecut când au ajuns la bariera energetică.
— In acel moment discutam împreună cu generalul Obadea şi cu generalii de la
Pentagon anumite aspecte legate de securitatea bazei. Am fost anunţaţi că s-a realizat
străpungerea şi unificarea celor două galerii. Până să sosim şi noi, militarii începuseră deja să
retragă dispozitivul de plasmă din galerie. Cei trei din prima echipă de intervenţie specială a
Departamentului s-au strecurat înăuntru pentru a vedea condiţiile din noua galerie.
Aceasta a fost o mare greşeală, deoarece au ignorat protocolul de acţiune. Au sărit
treapta de nivel de un metru între cele două galerii şi au început să cerceteze zona de
aproximativ patru metri pe care ştiau că o au la dispoziţie până la bariera de energie, care
era invizibilă. Din păcate nimeni nu a putut să explice cum s-au petrecut lucrurile. Probabil că
cei trei s-au apropiat foarte mult de barajul energetic, deoarece câteva clipe mai târziu s-a
auzit un zgomot ciudat, dar puternic, ca un scurt-circuit. I-am găsit prăbuşiţi la baza inferioară
a barierei invizibile, cu trupurile ciudat contorsionate, ca şi cum ar fi fost delimitate de
marginea precisă a unui perete. Toţi trei erau morţi. Medicii au declarat moartea lor
instantanee prin stop cardiac. Acest lucru a creat o oarecare panică, deşi noi ne-am străduit
să aplanăm incidentul. După cum aveam să-mi dau seama imediat, panica era determinată
mai mult în rândul staff-ului american şi se datora faptului că temerile iniţiale ale membrilor
săi începeau să se adeverească, într-adevăr, în acel moment nu aveam practic nici o cale
de acces în galeria antică. Forarea laterală eşuase datorită materialului necunoscut care
rezista la orice tentativă de străpungere, iar barajul energetic se dovedea a fi inexpugnabil.
Venerabilul Massini era şi el prezent acolo şi mi-a cerut părerea, în acea perioadă,
detaşamentul de comando american încă nu venise. Erau doar specialiştii cu dispozitivul de
forare, o echipă de cercetători şi reprezentanţii lui senior Massini, care sunt şi acum: doi generali
de la Pentagon şi consilierul prezidenţial. Totuşi, nu sunt atât de sigur că preşedintele SUA
fusese anunţat de această operaţiune. Era evident o problemă internă, de culise, din care ei
doreau să tragă cât mai multe avantaje. Venerabilul ştia mai multe despre originea acestei


104


descoperiri şi, după cum mi-am dat seama, el avea cunoştinţe despre cel puţin un element care
se găsea în sala cea mare, în care vom ajunge peste puţin timp. Nerăbdarea masonului era
reţinută, dar fermă, în acel moment aş fi putut să dispun îndepărtarea lor din zona aceasta, dar nu
aş fi rezolvat nimic, decât că aş fi complicat foarte mult lucrurile. Influenţa lui senior Massini
ar fi condus în cele din urmă chiar la înlocuirea mea şi a generalului Obadea de la
conducerea unei operaţiuni care încă nu fusese adusă la cunoştinţa puterii politice. Aveam,
desigur, toate justificările şi circumstanţele atenuante, dar era bine ca informarea să vină de la
noi şi nu de la cei străini. Un element cu totul neprevăzut a modificat însă radical situaţia,
îndreptând-o pe o pantă foarte tensionată şi periculoasă, care există şi în prezent. Sper
totuşi, că aceste tensiuni să nu escaladeze dincolo de un anumit punct, pentru că atunci va fi
dificil de spus ce se poate întâmpla.
Cezar veni mai aproape de imensa poartă din piatră,care străjuia intrarea în Marea
Galerie. Se apropie de peretele din stânga al tunelului, în partea în care culisase poarta, şi
îmi spuse :
— Acum te afli chiar în zona barierei energetice, atunci când este activată. Vezi
ceva pe peretele de lângă mine?
M-am uitat cu atenţie şi am observat în roca denivelată o porţiune destul de mare, de
formă pătrată cu latura de circa douăzeci de centimetri, perfect finisată, care părea
încrustată în peretele muntelui. Pe ea era trasată cu precizie forma unui triunghi echilateral cu
vârful în sus.
— Aceasta este „cheia" pe care ne-au lăsat-o cei care au construit acest ansamblu.
Fără ea am fi fost complet neputincioşi. După moartea celor trei militari am venit exact
unde te afli tu acum şi am cercetat atent locul cu privirea, observând acest pătrat de piatră
foarte bine şlefuit pe care este reprezentat simbolul triunghiular. Atunci, însă, galeria era
blocată de poarta uriaşă pe care o vezi aici. Problema era că eu mă aflam foarte aproape de
barajul energetic, care se găsea cam la doi metri în faţa porţii, adică acolo unde eşti tu
acum. După cum vezi, pătratul şlefuit care este încastrat în roca muntelui se află între imensa
poartă de piatră şi bariera energetică. Cum era şi firesc, presupuneam că funcţia lui era
aceea de a comanda deschiderea porţii. Dar cum să ajung la el dacă drumul era barat de zidul
invizibil de energie?
ÎI priveam descumpănit pe Cezar. Cei doi militari intraseră de mult în gheretă,
lăsându-ne singuri la intrarea în misteriosul coridor antic. Eram profund marcat de emoţia
aflării unor secrete vechi de mii şi mii de ani care mi se revelau acum în mod gradat. Datorită
surescitării, corpul îmi părea mai uşor iar cuvintele lui Cezar îmi ajungeau oarecum
estompat la urechi. Cu toate acestea, dobândisem o luciditate extraordinară şi înţelegeam
totul foarte repede, în mod intuitiv.
— Era o problemă de frecvenţă de vibraţie, am spus eu, mirându-mă de calmul cu care
am rostit acele cuvinte. Cezar mă privi cu surprindere.
— Exact, mi-a confirmat el. Căutând o rezolvare, am închis atunci ochii şi m-am
focalizat asupra barajului energetic. După puţin timp am simţit că de fapt acesta era „viu", dar
într-un mod foarte special, pe care nu-1 puteam explica celor de faţă. Doar venerabilul cred că
ar fi putut înţelege, dar el era chiar cel căruia nu doream să-i dezvălui nimic din tainele pe
care le aflam.
Am simţit că între mine şi energia barajului exista o anumită „compatibilitate", ceva
în genul unei simpatii reciproce şi că testul „vibraţiei personale" îl trecusem cu succes. Nu
m-am putut opri, totuşi, să mă întreb ce grad excepţional de dezvoltare tehnologică şi spirituală
au avut cei care stabiliseră acest veritabil „prag" de verificare energetică pe care ştiinţa
actuală nici măcar nu îl poate concepe, nicicum să-1 realizeze practic. Apoi am luat de jos
câteva resturi de rocă şi le-am aruncat spre peretele invizibil de energie. Imediat ce piatra
atingea barajul energetic, se transforma într-o pulbere fină care cădea la sol, formând o linie
dreaptă. Am cerut să mi se aducă şi alte obiecte din metal, plastic, lemn sau piele. Concluzia
era clară: tot ceea ce era alcătuit din substanţă amorfă era prefăcut instantaneau în pulbere şi tot
ceea ce reprezenta materie organică era respins, dacă nu avea o anumită frecvenţă înaltă de
105
vibraţie individuală. Am trimis pulberile la laborator pentru analiză şi apoi am atins uşor cu
mâna suprafaţa invizibilă a barierei de energie. Am simţit doar nişte fine furnicături pe piele,
care erau foarte plăcute, astfel încât am înaintat cu tot trupul, trecând în partea cealaltă a
peretelui energetic. Grosimea acestuia am apreciat-o la cel mult un centimetru.
Priveam acum feţele uluite ale oficialilor americani şi ai celor câţiva membri din
echipa mea, care se aflau în partea cealaltă a barajului de energie. M-am apropiat de perete şi
am apăsat pe triunghiul de pe pătratul de rocă perfect şlefuită pe care îl vezi aici. De fapt nu
a fost nevoie decât să-1 ating, deoarece el nu are joc, nu se deplasează; doar suprafaţa lui
este delimitată în perete. Poarta de piatră, din care tu vezi acum doar o mică parte, a început
imediat să culiseze lin şi aproape fără zgomot spre stânga şi s-a oprit în poziţia pe care o are în
prezent. Acela a fost momentul când am văzut cu toţii, pentru prima dată, Marea Galerie. A
fost un moment de încărcătură emoţională deosebită, în primul rând am fost şocaţi de faptul că ea
era luminată, aşa cum o vezi tu acum, fără să conţină totuşi nici o sursă de lumină, cel puţin
dintre cele convenţionale pe care noi le cunoaştem.
Cezar făcu o scurtă pauză. Eu priveam stupefiat în interiorul Marii Galerii şi abia atunci
mi-am dat seama că în ea nu exista nici o sursă de iluminat. Prea absorbit de cele ce îmi relata
Cezar şi de propriile mele observaţii ale zonei de fuziune dintre cele două tuneluri, mi-am
închipuit că lumina din Marea Galerie provenea, de asemenea, de la instalaţiile de iluminare
care probabil fuseseră montate de-a lungul ei, aşa cum era cazul tunelului forat de curând. Abia
acum realizam însă, uluit, că acea lumină parcă că nu avea nici o sursă, deşi eram tentat să spun
că ea provenea din materialul extraordinar care învelea pereţii galeriei. Această lumină era mai
puţin intensă decât cea din galeria noastră, dar era foarte plăcută, inducând o evidentă stare
de relaxare şi detensionare fizică şi psihică.
— Apoi a fost acest sentiment complex şi foarte profund pe care (i-1 provoacă mărimea
coridorului, culoarea şi modelul materialului din care el este alcătuit, a continuat Cezar să
vorbească. Cu greu îi vezi capătul de aici, însă îţi spun că tunelul coteşte brusc către dreapta,
cam după trei sute de metri. Te vei convinge imediat şi singur.
Să revin însă la barajul energetic.
Am atins din nou triunghiul şlefuit, iar poarta a alunecat la loc, închizând accesul
spre Marea Galerie. Abia după ce am deschis din nou poarta , trecând prin zona barajului de
energie, mi-am dat seama că el era anulat. Deci comanda unică îndepărta obstacolul energetic şi
totodată deschidea şi poarta din piatră care bloca accesul spre Marea Galerie. Ulterior, am făcut
mai multe experimente, mai ales după ce am delimitat cu precizie zona de acţiune energetică a
barajului. Generalul Obadea a venit şi a atins cu buricul unui singur deget suprafaţa invizibilă a
barierei energetice dar, deşi nu a păţit nimic grav, totuşi el a fost cuprins de ameţeală şi de o
vagă senzaţie de greaţă. Consilierul prezidenţial american a fost însă izbit cu violenţă la pământ,
deşi contactul între piele şi zidul energetic nu a fost decât unul foarte fin. Şi-a revenit din leşin
mai târziu, sub îngrijirile medicului. După aceea nimeni nu a mai dorit să încerce să străbată
zidul energetic. Probabil că cei trei militari care au murit au avut un contact simultan pe o
suprafaţă mult mai mare, care le-a fost fatal.
Problema este că nici în spatele acestei bariere invizibile, adică între poarta închisă şi
zidul energetic, cei care nu îl pot traversa nu pot rămâne prea mult timp. Am făcut probe cu
câţiva militari şi, după ce am închis poarta şi sistemul energetic, aceştia mi-au spus că simt o
senzaţie de sufocare care în timp devine din ce în ce mai acută. Am fost deci nevoiţi să lăsăm
deschis atât barajul energetic cât şi poarta de acces, dar după cum ai văzut am plasat doi
oameni de pază şi am recurs la sistemul de alarmă care previne astfel orice intrare neautorizată în
Marea Galerie. Sistemul cu identificarea irisului se resetează după cinci secunde de la anularea
lui, care sunt suficiente pentru a traversa linia de intrare în galerie, dincolo de sistemul culisant al
porţii. Vino lângă mine, vreau să-ţi arăt cum funcţionează poarta.
Cezar a atins uşor pătratul din piatră şlefuită. Imensa poartă, care avea o grosime cam de
treizeci de centimetri şi înălţimea cât cea a Marii Galerii, adică peste şase metri, se deplasa foarte
silenţios, graţie unui sistem de angrenare pe care nu puteam să-1 identific. Când poarta a închis
complet intrarea am putut să remarc că era perfect şlefuită, însă fără nici o inscripţie pe
suprafaţa ei; era doar un perete imens de rocă aproape lucioasă, cântărind probabil mai mult de
douăzeci de tone. Ce anume îl făcea, totuşi, să se mişte atât de uşor şi delicat? Tocmai când
căutam răspunsul la această întrebare cercetând cu atenţie marginea inferioară, am simţit că încep
să respir cu greutate şi că mă cuprinde o vagă ameţeală. Cezar, care mă urmărea cu atenţie,
deschise din nou poarta şi efectul dispăru la fel de brusc precum apăruse. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu