sâmbătă, 15 iulie 2017

Partea 17 Viitor cu cap de mort

— Ei folosesc anumite simboluri în acţiunile rituale pentru a influenţa rezultatele
planurilor lor satanice?
— Există, într-adevăr, unele simboluri masonice care sunt deja foarte cunoscute,
cum ar fi compasul şi mistria. Altele, însă, sunt mult mai ocultate; de pildă, piramida cu
„ochiul atoatevăzător" din vârful ei, reprezentată deloc întâmplător pe bancnota americană
de un dolar. Pe lângă simboluri, devizele francmasonice sunt de asemenea foarte
importante pentru adepţii lojilor masonice, dar ele sunt destul de puţin cunoscute
celorlalţi oameni. De exemplu, tot pe bancnota de un dolar există deviza în limba latină
„EPluribus Unum", care într-o traducere sintetică înseamnă „Prin haos, la ordine", ceea ce
acum îţi poate sugera foarte multe corelaţii. Dacă vei analiza cu luciditate situaţia actuală
în lume şi de asemenea în România din perspectiva socială, economică şi politică, vei
putea să constaţi cu uşurinţă cum acest haos este structurat în aşa fel, încât să asigure gradat
instituirea Noii Ordini Mondiale, căreia nu i se spune Noua Ordine Francmasonică -
pentru ca cei ignoranţi să nu ştie cine sunt de fapt creatorii ei -, ci doar Noua Ordine.
Un alt principiu pe care francmasonii îl aplică cu stricteţe, mai ales în lojile
masonice şi în „Frăţia" lor, este acel imperativ care spune: „Toţi pentru unul şi unul pentru
toţi". Poate să pară straniu, dar să ştii că respectarea acestui imperativ le conferă o stare de
unitate, precum şi o manifestare de forţă şi de tenacitate care sunt considerabile. Din acest
punct de vedere trebuie să-ţi mărturisesc că, dacă oamenii din România sau din oricare altă
parte a globului ar manifesta aceeaşi stare de tenacitate, aceeaşi forţă de acţiune şi aceeaşi
angrenare sistematică precum în cazul masonilor - dar, fireşte, orientate în sens profund
benefic şi pozitiv - atunci situaţia actuală a omenirii sau cel puţin a unei părţi din ea ar fi cu
totul alta.
Dar - şi acest aspect este foarte important de remarcat -, în timp ce omul obişnuit
are totdeauna la dispoziţie libertatea de a alege, în spatele francmasonilor se află orientări
profund malefice, chiar satanice, care imprimă membrilor din această organizaţie o
anumită stare de teroare, o atitudine aproape de subordonare ca în armată. Aceasta face ca
cei care acţionează în aceste grupări sau loji masonice să fie aproape implacabili în
deciziile lor. Un ordin în francmasonerie nu se discută, deoarece în momentul iniţierii în
organizaţie, cei care sunt primiţi depun un jurământ oribil şi realizează un ritual pervers,
prin care se obligă efectiv la o totală supunere şi ascultare, în caz contrar acceptând să fie
ucişi.
— Înseamnă că, dincolo de acţiunile lor în planul fizic, masonii aplică şi unele
procedee oculte şi ritualis-tice care sunt malefice, am constatat eu.
— Acestea fac parte integrantă din sistemul lor practic şi ideologic, dar numai de la
un anumit nivel în sus. Ca să înţelegi mai bine, ritualurile şi invocaţiile malefice sunt realizate
doar de acei membri care au ajuns la un anumit grad sau poziţie ierarhică foarte înaltă în
cadrul lojei din care fac parte. De obicei, informaţiile care sunt revelate despre
francmasonerie nu insistă asupra impactului de natură subtilă sau paranormală pe care îl
are gigantica sferă de influenţă al acestei grupări malefice asupra celor care se afiliază la
ea. Tocmai de aceea, pentru omul de rând care află anumite adevăruri despre ea,
francmasoneria reprezintă mai mult o grupare de ajutor reciproc, ceva în genul unei bande de
hoţi sau şarlatani. Cu toate acestea, afilierea sau integrarea unei fiinţe umane în francmasonerie
are puternice efecte negative de natură ocultă, care o va pune în rezonanţă cu
trăsăturile distinctive ale grupării. De fapt, această fuziune prin aderare la grupările masonice
va crea modificări negative atât de profunde în aura fiinţei respective, încât prin comparaţie
cu starea pe care o avea înaintea aderării ea va fi nevoită să recunoască natura profund
malefică a orientării pe care o are francmasoneria.
— Atunci cum îţi explici puterea lor formidabilă în domenii de bază ale vieţii
contemporane, de exemplu în economie sau politică?
— Într-adevăr, francmasoneria este una dintre cele mai puternice grupări la ora
actuală; aş putea spune că ea este unica grupare ocultă care are scopuri politice. Toate
celelalte grupări sau organizaţii oculte care există, au, de regulă, scopuri spirituale. Ele nu se
angrenează ca să realizeze acţiuni jpolitice, deoarece în viziunea lor acestea sunt efemere,
în cazul francmasoneriei, însă, situaţia este complet diferită. Francmasonii pun un mare
accent pe această implicare politică pentru a-i face să stagneze pe cei care aderă la
organizaţia lor doar la acest nivel, legat de influenţa şi puterea pe care ei pot să o aibă
asupra maselor de oameni. Această acţiune diabolică a francmasoneriei duce la aşa-numita
„rupere a sufletului" pentru cel care intră în rândurile ei. De altfel, este firesc ca masonii
să acţioneze în acest fel, deoarece iniţierea ocultă la care ei recurg nu urmăreşte în nici un caz
să dezvolte şi să sensibilizeze sufletul celui care aderă la organizaţie. Dacă sufletul s-ar
trezi în fiinţa umană respectivă, atunci ea nu ar mai putea fi manipulată şi determinată să
facă numeroase acţiuni care sunt în mod evident malefice şi satanice. Din acest punct de
vedere, sentimentele de afecţiune, bunătate şi compasiune sunt complet străine pentru un
francmason, deoarece atunci lui nu i s-ar mai putea ordona orice. Prin intermediul
ritualului de iniţiere ocultă, celui care aderă la francmasonerie i se „extirpă", practic, aceste
sentimente, deoarece din punct de vedere subtil el face atunci un fe de pact cu forţele
demoniace, cu forţele tenebrelor. Din nefericire, de cele mai multe ori fiinţa în cauză nici
măcar nu-şi dă seama de acest regres teribil care se petrece în existenţa ei.
În momentul în care elita masonică promovează un membru al unei loji într-o
poziţie înaltă şi foarte importantă în organizaţie, ea are anumite criterii subtile prin care îşi
dă seama dacă persoana respectivă este îndeajuns de „modelată" în direcţia acţiunilor
demoniace.
Eu însumi am aflat ulterior, după prima mea discuţie cu senior Massini, multe
dintre aceste dezvăluiri despre francmasonerie. Este aproape incredibil câtă mizerie
umană poate să existe sus, în vârful piramidei lor ierarhice, însă totul este poleit şi făcut
să apară strălucitor şi nobil, prin intermediul bogăţiilor fabuloase pe care le deţin, al
relaţiilor, influenţei şi controlului extraordinar pe care îl au în lume. în condiţiile în care ei
sunt experţi în testarea celor pe care îi primesc sau pe care îi avansează în poziţii foarte
înalte în organizaţia lor, am fost naiv să-mi închipui că 1-am înşelat pe venerabilul
Massini, făcându-1 să creadă că accept fără discuţii propunerea lui de aderare şi colaborare.
Bătrânul a fost foarte viclean; înseşi informaţiile uluitoare pe care mi le-a furnizat cu
privire la metodele lor de acţiune au făcut parte, într-un fel, din testul sau, mai bine zis,
„cursa" la care m-a supus. Cel mai probabil, însă, că el ştia cu mult înainte că nu se punea
problema ca eu să accept aşa ceva. într-adevăr, nu corespundeam standardelor lor de
putreziciune sufletească şi aveam deja o mare forţă spirituală şi un puternic discernământ
pentru a realiza adevărul odios în ceea ce îi priveşte, fără să fiu ademenit de propunerile lor.
Totuşi, aşa cum vei vedea, „cartea" de joc era mult prea importantă şi ei au trebuit să rişte,
dar au făcut-o într-un mod foarte complex.
Masonii nu sunt proşti; dimpotrivă, au chiar o mare inteligenţă, dar aceasta are o
natură perversă, chiar diabolică, pentru a le putea sluji la înfăptuirea planurilor malefice,
în plus, la nivelele superioare ale ierarhiei lor, ei folosesc în mod curent anumite energii oculte
ale Naturii, dar le folosesc pe cele rele sau pe cele foarte joase, inferioare. Nu întâmplător,
francmasoneria este, aşa după cum ţi-am spus, singura grupare ocultă care are scopuri
politice.
Deci nu sunt deloc proşti, dar în anumite cazuri extreme ei pot sa se prefacă,
urmărind un anumit scop, că sunt proşti. Acesta a fost cazul celor două întâlniri pe care le-am
avut cu senior Massini. Este foarte probabil ca venerabilul să fi proiectat mental, încă
dinainte, toată discuţia - mă refer la prima întâlnire - pe care a avut-o cu mine. De fapt, a fost
mai mult un monolog al lui, ceea ce pledează pentru ipoteza mea. A ştiut cu precizie ce să-mi
spună, cum să se comporte, cum să-mi facă propunerea de colaborare şi cum să mă tenteze
pentru a o accepta. Mai presus de toate, însă, a ştiut cum să mă lase să cred că eu însumi 1-am
înşelat, dându-i de înţeles că i-am acceptat propunerea. El ştia, deci, că eu mint, dar eu nu
credeam că el ştie aceasta! Abia după mai multe săptămâni am avut surpriza să aflu adevărul,
prin intermediul unor canale secrete de informaţie şi spionaj ale SRI-ului. Se pare că
Massini a relatat, plin de orgoliu, câte ceva despre discuţia avută cu mine, unor personalităţi
politice sus-puse în ierarhia europeană şi astfel am aflat, de fapt, „scorul" real al primei întâlniri.
Situaţia rămânea, însă, foarte complicată. Dacă el ştia că eu îl mint şi mă prefac, atunci
de ce a mai jucat toată acea mascaradă, spunându-mi chiar că îmi va face o a doua vizită,
când urma să îmi comunice ceva deosebit de important? Rolul pe care îl jucase la prima
întrevedere a fost magistral interpretat. Spunându-mi toate acele adevăruri zguduitoare despre
masonerie, el practic m-a forţat să-mi „programez" strategia minciunii, pe care o aştepta. Apoi a
fost necesar ca eu să fiu convins că el a crezut minciuna acceptării mele. Mai mult decât atât, a
programat o a doua întâlnire, care avea să fie chiar mai importantă decât prima. Care era,
însă, planul lui complex şi foarte ocultat? Ce anume urmăreau masonii cu înverşunare, dacă
erau dispuşi chiar să rişte pe o atitudine înşelătoare din partea mea? însemna că obiectivul
era cu adevărat foarte important pentru ei şi că nu se dădeau în lături de la nimic pentru a-1
obţine. O primă concluzie a fost aceea că, într-un anume fel, constituiam pionul principal în
toată acea problemă enigmatică, despre care încă nu ştiam nimic. Era evident că, dacă mă
solicitau în continuare, nu se puteau baza decât pe mine în legătură cu obiectivul urmărit. Dar
care era acela? Prin natura activităţii pe care o depun de mult timp în Departamentul Zero,
puteam bănui că interesul lor era legat de ceva cu totul excepţional, care era conex doar cu
intervenţia echipelor operaţionale din departament, echipe pe care le conduc eu însumi.
Logic vorbind, aceasta implica faptul că ei doreau să aibă acces la un secret de stat pe care nici
eu nu-1 cunoşteam, dar la care ei ştiau că nu pot ajunge decât prin intermediul meu, datorită
funcţiei speciale pe care o aveam în departament.
Acestea mi s-au părut singurele concluzii de bun simţ care puteau fi corelate cu
atitudinea venerabilului Massini. Era clar că, pentru a-şi atinge scopul în acest caz, el era
dispus să rişte totul. Ce i-ar fi putut determina, însă, pe cei mai mari masoni ai lumii să se
orienteze cu atât de mare interes spre România? Ştiam deja despre existenţa unor profeţii
foarte ocultate, făcute de doi mari sfinţi creştini de la începutul secolului trecut; ele se
referă la viitorul României în contextul viitorului întregii omeniri. Am aflat, de asemenea,
despre existenţa strict secretă a unui pergament foarte valoros, în marea bibliotecă de la
Vatican, care expune aceeaşi problemă în legătură cu teritoriul României, situaţie aproape de
neconceput pentru mentalitatea şi orgoliul marilor state şi puteri ale lumii. Există, de
asemenea, în arhiva secretă a Muzeului de Istorie din Viena, un document foarte vechi care
expune trecutul istoric extrem de îndepărtat şi totodată fabulos al civilizaţiei care a existat în
acele timpuri pe teritoriul României. Prin urmare, toate acestea sunt surse diferite, două
dintre ele foarte vechi, care în mare se referă la aceleaşi lucruri, în aceste condiţii este greu de
crezut că avem de a face cu o înşelătorie, în plus, există multe alte aspecte care se corelează. De
pildă, profeţiile afirmă că este o problemă de doar câţiva ani până la
declanşarea„semnelor" care vor atrage atenţia asupra acestui teritoriu. Pe de altă parte, trebuie să
afli că francmasonii sunt foarte atenţi la această ţară, deoarece ei ştiu de mult timp că cea mai
mare problemă pentru ei, la nivel planetar, o reprezintă acest loc. Ei înşişi cunosc foarte bine
profeţiile în legătură cu viitorul apropiat al României şi ştiu că cele mai multe probleme le
vor avea chiar din această zonă a globului. De aceea, sunt foarte atenţi şi interesaţi de ceea ce
se petrece în ţara noastră. Aşa se explică intrigile şi maşinaţiile lor de culise în economia şi
politica ţării, tocmai pentru a-şi asigura acest control şi pentru a genera fel şi fel de grupări
ciudate pe care le susţin şi adeseori le finanţează cu sume fabuloase de bani. în aceste grupări
ei au atras şi încă atrag oameni naivi, cu un caracter slab, dar avizi de câştiguri facile, care sunt
dispuşi chiar să-şi vândă sufletul numai pentru a parveni în aşa-zisa societate înaltă şi
bogată. Scopul principal al acestor mini-organizaţii este acela de a bloca orice tentativă de
dezvoltare spirituală sau de normalitate socială şi economică a populaţiei, creând totodată
impresia că activitatea lor este asiduă tocmai în aceste domenii.
De aceea, atunci când am aflat viclenia planului pe care îl concepuseră cei din elita
grupului Bilderberg, am corelat toate aceste aspecte, deoarece situaţia mi s-a părut evidentă, în
plus, aveam cunoştinţă şi despre unele elemente secrete care se refereau la viitorul acestui
popor, pe care le aflasem de la părintele Arsenic Boca, cu mai bine de cincisprezece ani în urmă.
Cel care este înzestrat cu un minim bun simţ, cu o judecată lucidă şi cu o anumită intuiţie, este
practic imposibil să nu observe modul - de multe ori uimitor şi foarte complex - în care se
adeveresc majoritatea profeţiilor.
Bazat pe cele ce ştiam deja şi văzând insistenţa cu care acţiona senior Massini în
acest caz, am intuit că problema era de o maximă importanţă atât pentru
francmasonerie, cât şi pentru întreaga ţară. Nu-mi rămânea, însă, decât să aştept
următoarea întâlnire cu venerabilul pentru a înţelege ce vor, de fapt, masonii de la mine. Practic,
nu conta absolut deloc dacă eu îi minţeam sau nu, deoarece oricum nu şi-ar fi respectat
niciodată promisiunile extravagante pe care mi le făcuseră. Pentru ei important era ca să le
facilitez accesul la ceva pe care, în prezent, nici eu nu-1 cunosc. Se pare însă că problema era
foarte delicată, din moment ce nu-şi permiteau să intervină la persoane cu o putere de
decizie mai înaltă, adică la personalităţile din sfera politicului şi a conducerii statului. Dacă
doreau discreţie şi ocultare tocmai faţă de cei cu care întreţineau majoritatea intrigilor şi
planurilor oneroase, însemna că situaţia era extremă şi se încadra în parametrii maximi de
securitate. Mărturisesc că eu însumi eram foarte incitat de acest aspect, dar pe atunci nu aveam alte
date suplimentare. Deşi mă bazam doar pe deducţii logice, pe intuiţie şi pe informaţia de
securitate pe care o primisem, a doua întâlnire avea să-mi confirme toate bănuielile. Puterea
politică fusese ocolită.
— Chiar m-am întrebat de ce venerabilul nu a decis să intervină în această problemă
prin canale diplomatice foarte înalte, am spus eu. Am înţeles că elita masonică nu dorea deloc
publicitate în cazul planului pe care îl avea, dar pe de altă parte un ordin direct, foarte de sus, ar fi
scutit tot alambicul întrevederilor cu senior Massini. în cazul tău nici măcar nu puteau fi siguri
de rezultatul final, pe când în ipoteza intervenţiei guvernamentale directe ar fi putut avea foarte
uşor şi imediat accesul la ceea ce doreau.
— Observaţiile tale sunt corecte. Totuşi, nu uita că au şi ei anumit limite ale influenţei
politice, care diferă de la ţară la ţară. Probabil că au considerat această cale ca fiind nesigură în
România, deşi în mod evident ea ar fi fost mai uşoară. Chiar dacă ar fi mers pe această variantă,
ei ar fi avut numai accesul dar nu şi controlul asupra a ceea ce îi interesa. Or, senior Massini
mi-a specificat foarte clar termenii colaborării, la cea de a doua întâlnire; mi-a spus că vor
avea acolo oamenii lor, cu care trebuia să conlucrez îndeaproape, urmând astfel directivele
elitei masonice. In cazul implicării unor personalităţi politice în această problemă,
lucrurile nu ar mai fi putut să fie la fel, din cauza orgoliilor sau a unor imprevizibile reacţii
de manifestare a puterii, îmi era, deci, destul de clar că în această privinţă nu voiau să rişte
nimic. De aici am tras concluzia că ceea ce îi interesa în principal, aş putea spune chiar în
cel mai înalt grad, era păstrarea unui secret ferm în problema respectivă.
De aceea au preferat calea mai ocolită şi mai dificilă de a mă contacta pe mine, de a
mă „convinge" şi de a mă „racola" în rândurile lor. S-au folosit de canalele diplomatice
doar pentru a ajunge la mine foarte repede şi pentru a evita orice nedumerire din partea altor
persoane de rang înalt.
— Oricum, influenţa şi imixtiunea lor în politica ţării sunt foarte mari, astfel încât
pot dirija sau chiar bloca, la nevoie, orice zvon sau ştire care nu le convine, am observat eu.
— În plus, au tot interesul să menţină acest popor la un grad de sărăcie şi prostie
care a atins cote aproape incredibile. Ştii bine că însuşi venerabilul Massini a precizat
aceasta. Totuşi, politica lor a devenit, mai ales în ultimul timp, destul de evidentă. Nici
chiar ei aproape că nu se mai obosesc să ascundă acest lucru, aparenţele fiind menţinute doar
prin ipocrizie şi minciună, care atestă sfidarea fără limite şi totala lipsă de respect pentru
naţiune. Politica lor foarte stranie şi vicleană urmăreşte, în primul rând, să secătuiască din
punct de vedere material acest popor şi să-1 aducă la acea stare abulică de totală dependenţă,
impunând printre altele fel de fel de împrumuturi externe de ajutorare, care creează
obligaţii. Scopul principal este acela de a menţine oamenii în această stare ciudată şi, din
păcate, aşa cum vezi şi tu, în multe cazuri au reuşit. Dacă lucrurile vor continua în acest
fel şi nu va exista o trezire a elementelor de răspundere, este posibil ca această stare critică
de lucruri, care nu mai poate fi negată de nimeni, să continue şi chiar să se amplifice în
perioada următoare. Tocmai de aceea îţi spuneam că este foarte important ca oamenii să
afle cauzele care stau la baza acestei situaţii care există la nivel naţional şi chiar mondial.
Atunci poţi să fii sigur că cei care au în mod necesar o anumită deschidere sufletească vor
fi capabili, la rândul lor, să-i „trezească" şi pe ceilalţi. Este ca un efect de avalanşă în
care, după atingerea unui punct critic - care este de aproximativ 5% din populaţia ţării - dezvoltarea
lui să fie aproape exponenţială, întocmai cum bulgărele de zăpadă care la
început este mic, se rostogoleşte - acumulând tot mai multă zăpadă - şi devine repede
foarte mare.
În neştiinţa lor, mulţi oameni acţionează involuntar în consensul directivelor
francmasonice, fără să bănuiască măcar că în felul acesta ei fac, practic, jocul murdar al
grupărilor masonice. Acestea, folosindu-se de intermediari, sunt foarte virulente şi perfide.
Metoda folosirii intermediarilor - care atunci sunt precum o „carne de tun" - în acţiunile pe
care le angrenează francmasoneria este foarte veche şi des aplicată. Prin aceasta, ei se
prelevează de răspundere iar dacă lucrurile nu ies aşa cum au urmărit, vor da vina
întotdeauna pe sursa intermediară, arătând-o cu degetul şi incriminând-o pentru faptele
comise.
Am inspirat adânc şi m-am îndreptat în fotoliu. Aceste informaţii imi păreau
aproape hilare, dar totuşi nu le puteam nega evidenţa. M-am gândit că trebuia să existe,
însă, o cale spre victorie, chiar şi atunci când suferinţa este foarte apăsătoare. De aceea 1-
am întrebat cu mult interes pe Cezar:
— Acum lucrurile îmi sunt destul de clare, dar mă întreb care ar fi cele mai potrivite
modalităţi pentru a neutraliza forţa malefică şi planurile diabolice ale francmasoneriei?
Simţeam că Cezar era mulţumit de atitudinea pe care o abordasem.
— E un început bun, îmi răspunse el zâmbind. Modalitatea cea mai practică, în
contextul actual, este în primul rând divulgarea acestor acţiuni malefice ale francmasoneriei
celorlalţi oameni, fie în mod direct prin discuţii, fie prin publicarea lor, aşa cum îţi sugerez să
faci cu relatările mele. Se creează astfel un front comun al celor care nu sunt angrenaţi în
organizaţiile masonice, ceea ce va face ca multe dintre planurile şi acţiunile masonilor să fie
demascate prin crearea unui curent clar de opinie împotriva lor. Sigur că acţiunile lor au ...................9
fost şi sunt de multe ori foarte insidioase, orientate cu precădere către blocarea, de pildă, a
oricărei idei geniale, a oricărei invenţii extraordinare, a oricărui salt calitativ care ar
putea să amelioreze traiul oamenilor din popor. Ei sunt cei care dau indicaţiile atât pentru
contracararea invenţiei sau ideii respective, cât şi pentru exasperarea inventatorului şi aducerea
lui într-o totală stare de marasm, stres şi neputinţă. De aceea, mulţi preferă să părăsească ţara
şi saşi ofere capacităţile lor intelectuale de excepţie în alte zone ale lumii, într-un fel, aceasta
este o situaţie absolut paradoxală, pe care nu cred că ai mai avut ocazia să o întâlneşti în
cazul altor ţări. Deşi masonii urmăresc, la modul genera], promovarea nonvalorilor şi
anihilarea sau chiar eliminarea fiinţelor umane deosebite, care au o mare iniţiativă şi putere de
acţiune benefică, totuşi aş putea spune că la noi în ţară acest plan este pus cu precădere în
aplicare. De altfel, situaţia politică şi economică a ţării demonstrează că masonii acţionează
exact aşa după cum(i-am descris; ei urmăresc să promoveze mai mereu oameni de paie,
oameni corupţi şi chiar să instituie o atmosferă generală de corupţie, tocmai pentru a putea
după aceea să-şi asigure această infiltrare care să le asigure succesul jocurilor murdare pe
care ei le fac. Gândeşte-te că, dacă în posturile cheie ar fi plasaţi oameni intransigenţi şi de bună
credinţă, aceştia nu s-ar mai putea preta la intrigile, jocurile şi mizeriile de culise care, după cum
bine ştii, infestează în prezent politica şi economia ţării. Ei nu ar mai urma, deci, directivele
francmasonice şi în scurt timp s-ar produce un reviriment extraordinar în viaţa oamenilor, în
toate domeniile. Faptul că, dimpotrivă, lucrurile nu urmează acest curs - deşi de ani de zile sunt
„încercări", schimbări, remanieri, sau se iau angajamente şi se fac tot felul de promisiuni - îţi
poate arăta adevărata faţă a influenţei masonice, care întreţine în mod deliberat o stare foarte

tensionată în ţară, prin ascunderea adevărului, prin minciună şi prin ipocrizie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu